Out in Africa - Reisverslag uit Nata, Botswana van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Out in Africa - Reisverslag uit Nata, Botswana van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Out in Africa

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

13 December 2015 | Botswana, Nata

Hallo!
Het is nu al helemaal geweldig hier!
Onze stoere 4WD doet het goed door de modder! Het tentje op het dak slaapt wat minder fijn, is erg smal en hard, oftewel knus ;-).
We hebben al veel verschillende dieren gezien, vooral in het eerste nationale park waar we waren, Marakele NP.
Super ervaring: in de natuur met dieren om je heen! Wel minder goed geslapen.... We hebben gezien: olifant, giraffe, zebra, kudu, impala, Pumba, struisvogel, etc.
De wegen zijn goed, het links rijden wen je snel aan, evenals het schakelen. We zitten nu in Botswana, in Nata. Er zijn hele mooie campings voor ons geboekt, door Out in Africa. Super! Best relaxte landen om rond te rijden! Mooie uitgestrekte vergezichten!
Weinig wifi onderweg. Tot de volgende keer.
Groeten Tijn en Chris

Rieneke :

Geniet ervan schattekes!!

• 13 December 2015 - 21:42

Nancy:

Leuk om jullie te volgen , wij hebben ook nog t plan om met zo'n auto met tent op t dak door Namibië en Botswana te reizen , ben benieuwd naar jullie avonturen , veel plezier

• 13 December 2015 - 22:58

Ilse:

Mooie foto's. Geniet van al het moois om jullie heen. Hopelijk went het knus slapen ;-)