Bijna naar huis... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Bijna naar huis... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis...

Door: Chris&Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

10 Oktober 2010 | Singapore, Singapore

Hallo!

In Kota Kinabalu hebben we nog 2 dagen op het strand gelegen in het Tunku Abdul Rahman National Park bestaande uit 5 eilandjes voor de kust waar je kunt snorkelen.
Heerlijk! Laatste dag onderweg naar het vliegveld nog ff naar het museum en toen naar Singapore gevlogen. Hier een avond rond gelopen: heel gaaf! Even heel wat anders na Maleisie. Het is hier schoon en modern. Mooie skyline zo 's avonds met al die lichtjes. Er staat een hotel, heel bijzonder: 3 flats met daarop een soort vliegtuig zonder vleugels dat de 3 flats verbindt. Daar willen we vandaag nog gaan kijken als we binnen komen. Volgende dag met de bus (6 uur) naar Kuala Lumpur, hoofdstad van Maleisie gegaan. Blij dat we dat ook hebben gezien. Op de Petronas Towers geweest waarvoor we bijna 3 u in de rij hebben gestaan voor een kaartje. Op de Maleisische Euromast gestaan, mooi uitzicht! Hier sprongen basejumpers van de toren met parachute 's avonds!! Little India, Chinatown en coloniaal district gezien. Proberen te shoppen voor souvenirs en kadootjes, maar ze werken echt niet mee. Je moet flink afdingen en dat wordt verwacht (staat in ons boek) maar ze dingen maar weinig af, dus geen cadeaus...
Vandaag weer terug naar Singapore waar we nog wat rond gaan wandelen en dan morgen 14 uur vliegen richting de herfst...
Bedankt voor het lezen en tot snel allemaal!
Groeten T&C

• 10 Oktober 2010 - 11:31

Frans En Mariet:

Wij doen het niet voor de cadeau s hoor.

• 10 Oktober 2010 - 13:01

Stertje:

Die rijke westerlingen zijn weer te beroerd om daar een eurootje uit te geven, ik hoor het wel weer...

• 10 Oktober 2010 - 15:11

Pa En Ma:

Christel en Tijn.
    Misschien bof ik wel met mijn (zand) cadeautje!!!
    Welkom thuis morgen.
    Pa en Ma

• 10 Oktober 2010 - 19:28

Ad En Mieke:

het eind is in zicht, ook in deze prachtige steden, en aparte culturen. we hopen dat jullie genoten hebben en zijn benieuwd naar jullie verhaal . Tot spoedig in het herfstige maar wel mooi weer in holland. groetjes ad en mieke