Op weg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Tijn en Chris

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

13 December 2013 | Nederland, Eindhoven

Vandaag, vrijdag de 13e, vertrekken we vanaf Schiphol naar Kathmandu, Nepal. We blijven weg tot 26 januari! Ff overwinteren...:-) Wij wensen jullie allen alvast fijne feestdagen! Het eerste reisverhaal volgt snel...

• 13 December 2013 - 11:03

Rob:

Hey Tijn en Christel,

Hele fijne reis en ik ben benieuwd naar de mooie verhalen uit Nepal. Jullie ook fijne dagen daar. Geniet ervan!

Groetjes Rob

• 13 December 2013 - 15:34

Sandra:

Hoi Tijn & Chris,

Een hele fijne reis en geniet ervan. Dat doen jullie toch maar goed...

X Sandra - Dick en Manou

• 13 December 2013 - 18:04

Frans & Mariet:

Hoi Tijn en Chris,

De autorit naar Schiphol verliep zoals verwacht mooi op tijd, om 12.30 uur aan gekomen dus nog ruim 2 uur voor vertrek. Maar helaas om 17.45 uur stonden jullie nog steeds te wachten voor vertrek. We hopen
    maar dat het bij deze ene vertraging zal blijven voor de verdere duur van jullie reis en dat verder alles volgens plan zal verlopen.
    We zien uit naar jullie eerste verhaal.

Geniet ervan ,
    veel liefs van Pa en Ma ( Frans & Mariet)

• 13 December 2013 - 23:08

Petja&ngan:

Dag jongens,

It only gets better! Have fun, enjoy! Merry xmas and a splendid new year's eve.
    See you somewhere in the new year.

• 16 December 2013 - 11:24

Daniëlle:

Hey Chris & Tijn,

Waar ben jij nu? Ik denk laat ik alvast op deze site kijken; er zal vast al een berichtje op staan. Jullie zijn namelijk al 3 dagen weg, en ik ben benieuwd naar jullie 1e verhaal. Of is het nog niet de moeite van het schrijven waard, haha? Nou, dat kan ik me niet voorstellen.
    Ik wacht rustig af.....

Voor ons nog 1 weekje werken.... en dan lekker de pannen erop. Ff 2 weken vrij, genieten van de leuke dingen van het leven. En daar hoort Avalon dan even 2 weken niet bij, haha!
    Het zijn de laatste loodjes deze week nog even, en dat gaat helemaal lukken.
    Vrijdag sluiten we met de monteurs af met een borrel. En zodra jij terug bent, gaan we gezellig met het personeel nog iets leuks doen. Dat houd je dus tegoed.

We horen het wel als er iets te vermelden valt, haha. Geniet van de mooie indrukken die jullie op doen!
    Tot snel,

Liefs, Daan x

• 17 December 2013 - 18:53

Jan En Annelen:

Hoi luitjes,

Hoe gaat ie? Alles goed met de hoogtestage in Nepal? Laat gauw wat van jullie horen. We zijn benieuwd.

Groetjes,
    Jan en Annelen