Verhuisd! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Verhuisd! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Verhuisd!

Door: Christel en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

21 Mei 2008 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal!
Het heeft even geduurd, maar daar zijn we weer... We zijn inmiddels verhuisd naar onze eigen tent. Nogal halsoverkop, want toen onze vrienden kwamen, wilden we ook op die camping slapen waar zij 2 tenten hadden gehuurd. En onze collega had steeds weer klusjes voor ons dus kwamen we daar niet aan toe. Grote bende in de tent, we hebben veel te veel rotzooi meegenomen... Poetsen, afwassen, alles een plekje geven, waren we wel ff mee bezig! Maar het is bijna klaar en het voelt al wel als ons stekje. Volgende keer foto hiervan als het er buiten ook wat gezelliger uit ziet!
Het was erg gezellig met de vrienden op bezoek! Voornamelijk uit eten, op stap en aan het zwembad liggen (en tussendoor wat werken). Dat was een welkome afwisseling en nu kunnen we weer verder met de klusjes :-(. We zijn wel 3 avonden op rij naar de Piano Bar geweest waar alleen maar Spanjaarden komen, spaanse muziek en er wordt volop gedanst! Voetjes van de vloer! Wat ik (C) dan ook deed. Ik helemaal blij dat ik salsa heb kunnen dansen (dat men in Spanje geen salsa danst, dat terzijde, de goede man vond dat ik goed kon dansen, ha!) Hier ist meer Flamenco en ook wel Pasodoble en een hoop geklap (waar Rik privéles in heeft gekregen van een 16-jarig spanjaardje), was erg leuk. Binnenkort maar eens een gratis excursie gaan doen als we meer tijd hebben :-). Dan weten we ook wat we verkopen. Ook hier in ons tentje hebben we internet, relaxed. Tijn is nu voetbal kijken in zijn Bodega (wat ie een week heeft moeten missen). 2 Dagen de loods opgeruimd, wat een stofzooi daar zeg! Maar het ziet er weer spic en span uit, Tijn heeft zich uitgeleefd!
Dus we zijn weer helemaal bij en jullie ook. Tot snel en wij horen graag ook wat van jullie!! Thnx. XX T&C

  • 21 Mei 2008 - 20:24

    Mariet:

    Chris,leuke foto's, jullie Tijn is helemaal blij met zijn camper!
    Ik hoop dat je nu toch wel dagelijks de zon ziet? Last van hooikoorts klinkt wel oerhollands,daar hoeft ons pa dus ook al niet voor naar spanje. groetjes uit nuenen en een dikke kus.

  • 22 Mei 2008 - 06:50

    Timo:

    Tijndevogelaarspotzeallemaal!

    Ja, oke... maar wat voor vogel is het dan? Nooit gezien, wel mooi beessie.

  • 23 Mei 2008 - 10:55

    Christel:

    Hola! Dat moet Tijn nog aan zijn pa vragen wat voor vogel dat is...hij kan wel een hoop andere bij naam noemen maar deze toevallig ff nie ;-).

    Mam, volgens mij ist toch echt hooikoorts! Er vliegen (vooral in Playa de Pals) grote witte pluizen rond, zoveel dat het wit lijkt van de sneeuw! Maar het wordt al minder... xx

  • 23 Mei 2008 - 18:45

    Jan:

    Ha luitjes,

    Als ik me niet vergis is het de spaanse gele onderkin tjif tjaf.
    Gave camper trouwens. Zoiets zoeken wij ook, dan hoeven we niet steeds een tentje op te zetten.
    Groeten vanuit een ietswat bewolkt Naaldwijk.

  • 24 Mei 2008 - 11:11

    BvdB:

    Hmm, een kamper in een camper... Wat moeten we daar nou weer van denken? Maar ziet er allemaal weer gezelligjes uit! Groeten uit een zonnig Best

  • 26 Mei 2008 - 07:24

    Daan:

    Ha zusje en zwagertje,
    klinkt goed allemaal, en mooie foto's, hoor! tussen de bedrijven door is het ook genieten. ga zo door. blijven jullie tot het einde van het jaar, dan hebben we tijd en willen we heeeeeeeel graag komen!!!!!!! lukt dat niet, of duurt dat te lang, dan ga ik toch echt proberen in september te komen! we doen ons best.
    Groetjes, en kusjes, Daan & Tuur

  • 30 Mei 2008 - 21:21

    Esther:

    Hey Chris en Tijn,
    Erg leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reilen en zeilen daar!!
    Gisteren 20-jarig jubileum feestje gehad bij Vacansoleil. Ze hadden flink uitgepakt; we zijn naar Expierence Island in Loon op Zand geweest. Daar kon je o.a. quad rijden, rino rijden, jetskien etc. Na afloop hadden we daar nog een gave barbecue op een drijvend terras. Echt helemaal top. Was echt iets voor jou christel dat scheuren door die bossen in de modder!!

    Groetjes en nog veel succes daar!

    Liefs,
    esther

    Tijn, over dat sporten van Jan, jij weet wel beter he?

  • 02 Juni 2008 - 22:27

    Rik Diggler:

    Jaah... foto's van Tijn in zijn campertje zijn echt vet cool! en ik was erbij jaja..
    Doede gij nog un bietje kop van jutten nu ik er niet meer ben Tijn? Moet wel onze score in ere houden he. Of zit je weer ganzen avond de "showgirls" te bewonderen;)
    Als ik weg kan uit die illegale sportschool, kom ik snel weer langs hoor! x

  • 04 Juni 2008 - 21:01

    Selina:

    He luitjes,

    Hoe ist daar?

    Ik kijk nu pas voor t eerst op jullie website, erg he?!
    Ik heb t een beetje druk gehad met scheiden enzo...

    Maar t ziet er allemaal fantastisch uit, ga vooral zo door zou ik zeggen!!

    Binnenkort zal ik es op mn gemakje al jullie berichtjes lezen (dat gaat niet nml niet zo handig op mijn bejaarde pc...;-(

    Ik denk aan jullie!

    Veel liefs, Selina

  • 11 Juni 2008 - 18:53

    Henk En Dienie:

    Het ziet er geweldig uit.Ik heb in de boeken gekeken en de vogel is een struisvogel.groetjes en we praten nog wel bij.wij gaan 3 weken naar Zwitserland met de jerrycan dus geen camper die is voorbestemd voor de bobo,s.Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Trabajando en Espana

Terug in ons regenachtig en koud kikkerlandje...

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2008

Weer thuis!

03 September 2008

De tijd vliegt voorbij!

13 Augustus 2008

Daar zijn we weer...

18 Juli 2008

Update

27 Juni 2008

Zomer is begonnen!!
Tijn en Christel

Actief sinds 12 Maart 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 42257

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 10 Januari 2016

Op safari

13 December 2013 - 26 Januari 2014

Zuid Azië

05 Januari 2012 - 01 Maart 2012

Brazil enzo

30 Augustus 2010 - 11 Oktober 2010

Eindelijk weer backpacken!!!

01 April 2008 - 30 September 2008

Trabajando en Espana

Landen bezocht: