Poesjes - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Poesjes - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Poesjes

Door: Christel en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

06 Mei 2008 | Spanje, Calella de Palafrugell

Hee...Het weer is echt super de laatste week! Dus genieten! We zijn zondag, nog steeds onze enige vrije dag vd week, naar 3 mooie dorpjes geweest (ook wel 'de gouden driehoek' genoemd): Peratallada, Palau Sator en Pals. Dit zijn middeleeuwse dorpjes zeer goed bijgehouden met allerlei flora, zie foto's. Foto met uitzicht zie je op de achtergrond eilanden in zee, dit zijn de Medes eilanden, daar kun je goed duiken/snorkelen (voor de kust v Estartit). Daarna op het strand gelegen in Playa de Pals. Toen nog wat kleine dorpjes aan de kust bekeken (eerder baaitjes met wat huisjes).
Maandag tenten inrichten op de camping in Estartit; wat je daar allemaal aan ongedierte tegen komt IN de tenten...zie foto's. Die campingeigenaar is dol op poezen en geeft ze te eten. Daar lopen er dan ook heel veel rond en die liggen dan te jongen in onze tenten...SCHATTIG!!! Die willen wij wel als huisdier, haha!
Ik (Chris) moet vandaag naar een meeting over excursies, ben benieuwd. Hier kunnen we wel extra geld mee verdienen en het is de bedoeling dat ik daar een grote rol in speel, maar weet nog niet hoe.
Ik ben gisteravond lekker wezen spinnen! Onze gast vertelde al over fietsroutes, niets voor mij...veel te veel bergen en die krakkemikkige fietsen van Tijn kun je niet afstellen dus fietst voor geen meter voor mij, helaas ;-).
Daan, bedankt voor het leuke pakket! Heeft er lang over gedaan maar is gelukkig toch nog aangekomen.
Nog een week en dan komen de volgende 4 vrienden langs, zin in!!
Tot snel en groeten van ons...

• 06 Mei 2008 - 08:38

Rieneke:

Haaai skatjes....

Het weer is hier inmiddels ook zomers te noemen...alleen zitten wij op kantoor achter een pc te balen:-)
    Nog een weekje en dan komen we jullie opzoeken....kei veel zin in!!!
    En vooral naar die wereldberoemde bodega van Tijn....gaan we dan ook elke avond voetballen kijken Tinus?? Hahaha...misschien kunnen we wel ergens een Ierse pub vinden :-)
    Als we nog wat mee moeten nemen, meot je het nog maar even laten weten...

Dikke knuffel
    XXXXX

• 06 Mei 2008 - 17:55

Marie-Anne:

Hier hebben we ook echt de zomer in onze bol! Goed nieuws voor moi, ik krijg 5 juni de sleutel van mijn huis alleen vertrekken we 6 of 7 juni naar Bern voor het EK dus het klussen moet (hopelijk haha) 3 weken wachten tot na de zinderende gewonnen finale tussen Nederland en Portugal...

Zijn jullie in Pals trouwens ook het beroemde Kippetje Pals gaan eten? Lekkerste gebraden kip aan het spit dat ik ooit heb gegeten!

Groetjes vanuit Best

• 06 Mei 2008 - 19:14

Willeke:

Ziet er goed uit, jullie saampjes daar.
    Mooie omgeving, mooi strand, leuke bar, af en toe een tentje opzetten.
    Klinkt goed, geniet ervan.
    Volgende week Rieneke op bezoek, dat wordt een feest.
    Ik wens jullie veel plezier en succes met alles.
    PS mochten jullie 14 juni in Nederland zijn dan komen jullie naar ons trouwfeestje...........

Groetjes Willeke

• 11 Mei 2008 - 14:40

Pa En Ma Beekman:

Van Jan en Annelen krijg ik de leuke mailtjes doorgestuurd, dus wie weet krijg ik ze nu wel van jullie.

Groeten pa en ma en tot morgenavond aan de telefoon.

• 15 Mei 2008 - 10:20

Frans En Mariet:

Hallo kids, ja het weer gaat hier een beetje minderen (is in ieder geval goed voor de tuin)Wij klagen niet, voor ons mag het spaansklimaat nog wel een zomer aanhouden! Wel sneu voor jullie want de zon kan blijkbaar niet overal schijnen....... Wij wensen jullie veel plezier met de overgekomen vrienden. (Erg leuke foto's)