Even wat minder goed weer. - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Even wat minder goed weer. - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Even wat minder goed weer.

Door: Christel en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

11 April 2008 | Spanje, Calella de Palafrugell

Hola chica's y chico's!
Zo. en ma. was het bewolkt, verder stralend weer. Helaas vandaag regenachtig en bewolkt...hmmmm, niet zo best. Relaxt dagje dus eigenlijk. De mannen lagen vanmorgen nog te snurken zoals wel vaker...en wij waren weer netjes op tijd! Ofwel, misschien moeten wij het ook maar wat rustiger aan doen. (ps. de baas zit in Nld). Wat we al beginnen te missen aan Nld is het brood! Hier hebben ze vers stokbrood en droog verpakt brood dat 3 wkn houdbaar is... Niks er tussen in! En geen broodrooster. Ook nog weinig inboedel in de caravan (zoals keukengerei) dus nog steeds een beetje behelpen. Dvd kijken op de laptop gaat goed, heel fijn. Uiteraard weer PSV gezien. Morgenavond maar eens op stap in Playa d'Aro en zondag uitslapen en weer PSV kijken...Verder geen nieuws. Erg leuk al die berichten van jullie, bedankt! Hasta pronto! Besos

  • 11 April 2008 - 16:36

    Jasper:

    Hoe kan het nou dat jullie (lees Beekman)1400 km van huis ineens wel op tijd kunnen komen??!! Of zijn jullie gewoon minder te laat dan die slapers?

    Groeten!
    Beenker

  • 11 April 2008 - 23:15

    Rik :

    Ik heb geboekt!!!
    Eindhoven naar Barcelona (Girona)
    wo, mei 14 Vlucht 9124
    Vertrek Eindhoven 13:25
    Aankomst Barcelona (Girona)
    15:20

    Barcelona (Girona)naar Eindhoven
    wo, mei 21 Vlucht 9123
    Vertrek Barcelona (Girona) 10:55
    Aankomst Eindhoven (EIN)
    13:00

    Gezelligheid!!!
    p.s. Ik kom 1 dag eerder en ga 2 dagen later dan Rieneke gna, gna..!
    En ik vertrek vanaf Eindhoven en kom daar ook weer aan :) (scheelt 4 uur in de auto zitten naar en van Brussel Charlerois, wat bijna in Frankrijk is..haha) ..sorry Rieneke..x

  • 11 April 2008 - 23:37

    Alweer Rik:

    als het goed is kunnen jullie nu extra foto's plaatsen en 2 video's..

  • 12 April 2008 - 07:36

    Stertje:

    Tja, jullie wilden graag emigreren... Hier stralend blauwe hemel en zon! :p

  • 12 April 2008 - 09:50

    Rieneke:

    Etter!

  • 12 April 2008 - 09:56

    Rieneke:

    Haai,
    Hier is het weer ook niet best maar wij hebben morgen waarschijnlijk wel een feestje:-)
    Aangezien jullie er niet zijn, ga ik nu de hele dag met onze Jan op stap pfff, als da maar goed gaat! Hopelijk verlies ik niks en kom ik dit jaar in Helmond aan en niet in Venlo:-)
    Ik ben erg benieuwd naar Playa d'Aro, vond da vroeger een hele leuke plaats!
    Nou, maar weer tot horens en zondag pak ik er 1 op jullie.

    XXXX

  • 12 April 2008 - 18:11

    Jan:

    "He" brood zit wat in maar brood dat je 3 mnd kunt bewaren niet echt lekker denk ik.Maar ons ma zei altijd waar de brouwer komt hoeft de bakker niet te zijn!!( TIP ).Ga morgen( hoop ik ) eindelijk het kampioenschap vieren,Tijn en christel ik houd je morgen wel op de hoogte.Groetjes van Jan.

  • 13 April 2008 - 20:22

    Ivi:

    Na 7 jaar nl ben ik nog steeds niet aan bepaalde voedsel gewend. Het brood uit duitsland is nog steeds het lekkerste. Als jullie het kunnen volhouden dan kunnen we met tijn's verjaardag een broodbakautomaat als cadeau geven,ne!
    Tja jammer van PSV, nog een week wachten.
    Voor mij kwam het goed uit want ik had nooddienst, dus niks gemist. HA ha ha...
    Ik zal Dickie graag willen nemen maar Pepijn heeft al moeite met Adje. Schnief schnief...
    Willen jullie verder me hotmailadres gebruiken, athome hebben we niet meer lang.
    Dikke kus van Pepijn, Ivi & Inez.
    Hangt de tekening van Inez al?

  • 14 April 2008 - 09:41

    Cindy:

    Hallo daar!

    Leuk om zo n bietje op de hoogte te blijven van jullie daarginds!
    Hier hebben we gisteren het (nog)niet kampioenschap van PSV toch maar goed gevierd...

    Tot 15 mei, we zullen wat brood voor jullie meenemen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella de Palafrugell

Trabajando en Espana

Terug in ons regenachtig en koud kikkerlandje...

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2008

Weer thuis!

03 September 2008

De tijd vliegt voorbij!

13 Augustus 2008

Daar zijn we weer...

18 Juli 2008

Update

27 Juni 2008

Zomer is begonnen!!
Tijn en Christel

Actief sinds 12 Maart 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 42262

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 10 Januari 2016

Op safari

13 December 2013 - 26 Januari 2014

Zuid Azië

05 Januari 2012 - 01 Maart 2012

Brazil enzo

30 Augustus 2010 - 11 Oktober 2010

Eindelijk weer backpacken!!!

01 April 2008 - 30 September 2008

Trabajando en Espana

Landen bezocht: