Al wat gewend hier! - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Al wat gewend hier! - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Al wat gewend hier!

Door: Christel en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

08 April 2008 | Spanje, Calella de Palafrugell

Hola amigos!
Nou, het gaat wel lekker hier moet ik zeggen. Met de tenten schiet het wel op, zijn nu op de 3e camping bezig van de 5. Ik (Christel) raak al gewend; iets minder moe 's avonds en wat minder pijn overal, dus dat gaat wel goed komen. Tijn vroeg al waarom ik niet eerder mee ben gaan opbouwen, zo goed doe ik het;-) Tijn vermaakt zich wel met al dat engels, spaans en nederlands voetbal op tv. Zo zitten we dus dan weer op de camping int restaurant, dan weer in Pals in de Bodega en dan weer in een Nederlands tent in Playa d'Aro. Leuk voor de afwisseling. Zondag moesten we eigenlijk een halve dag werken en Tijn en ik stonden netjes om 13 uur op die camping...sliepen ze allemaal nog! De baas heeft er een handje van dingen te veranderen, ofwel niet te doen wat ie zegt dat gaat gebeuren. Niet erg handig zonder gsm van de zaak. Maar goed. Went wel. Zo konden we dus zondag wel de PSV wedstrijd kijken in de kroeg. Zijn al aan het strand geweest. We hebben ons eerste bezoek al gehad!! Erg leuk! Gezellig uit eten geweest met Winand en Anne-Marie. Die zijn op doorreis van Oostenrijk via een aantal landen terug naar Nld. Nu wachten op de volgende...(die heeft zich al aangediend :-)). Het was ff flink zorgen maken over Dick. Maar Dickie zit inmiddels weer thuis, hopelijk kan Karin het zo even redden met 2 poezen en hopelijk worden het vriendjes...Maar voor het geval dat niet zo is, zoeken we ff verder voor onderdak voor dat lieve poesje van ons.
Hasta la vista en saludos uit España!! ps. spaanse les komt er niet van tijdens de opbouw, dat zien we in mei wel weer.X

• 08 April 2008 - 20:49

Mariet V.L.:

Hola kids, leuke berichten, mooie foto's. Ik krijg al echt zin om te komen naar die spaanse zon! Hopelijk volgende keer meer succes met skype, was niet echt slecht voor een 1e keer. kusjes

• 09 April 2008 - 04:54

Kaatje:

Ha leuk om te lezen, vooral ook met die foto's erbij!!
    XX

• 09 April 2008 - 06:12

Stertje ;):

Goed bezig daar! Snel die tenten opzetten en dan paar maandjes lekker lammen aan het strand! ;) Veel plezier en blijf schrijven!

XX

• 09 April 2008 - 12:08

Timo:

Fijn te horen dat jullie je draai al vinden. Manana mentaliteit schijnt besmettelijk te zijn, dus reken maar op genoeg tijd voor strand en voetbal ;).
    Dat Christel hard kan werken wisten we natuurlijk alang. 3 van de 5 campings klinkt wel alsof jullie goed voorliggen op schema? Nu maar hopen dat de campinggasten ook rielekst zijn dalijk, dan gaan jullie een lekkere zonnige zomer tegemoed!

Hasta Houdoe di holanda!

• 09 April 2008 - 15:39

Tom Beerens:

hallo Leute,

Tijn, gefeliciteerd met je zus...dus.. en zoals al bekend we komem er aan!!

Groeten,

Tom Beerens

• 09 April 2008 - 15:54

Jasper:

Zo zeg, zitten jullie daar effe relaxed te wonen. Het boerenshirtje hangt er al....zondag een mooi feestje hier. We houden jullie op de hoogte!

Groeten Binkert

• 09 April 2008 - 19:49

Jan:

Kijk maar uit Christel voor je het weet ben je alleen aan het opbouwen en zit Tijn op het strand.Maar wel fijn dat jullie je draai beginnen te vinden.groetjes en tot hoors.

• 11 April 2008 - 07:04

Juanze:

Hola luitjes,
    Mooi dat het goed gaat daar! En relaxed dat jullie al het voetbal kunnen volgen. Hopelijk dat er zondag genoeg reden is om enkele cerveza's te nuttigen.

Groetjes uit een koud en regenachtig NL

• 11 April 2008 - 07:04

Juanze:

Hola luitjes,

Groetjes uit een koud en regenachtig NL

• 11 April 2008 - 14:32

Rieneke:

Ha mensen....

Het schijnt storm te lopen voor de PSV seizoenkaarten voor volgend jaar....na 7000 inschrijvingen heeft PSV de inschrijving maar gestopt omdat er maar een handjevol annuleringen zijn. Maar goed dat je je kaart houdt Tinus! :-)