Hmmm - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Hmmm - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Hmmm

Door: Christel en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

18 April 2008 | Spanje, Calella de Palafrugell

Alweer bijna een week voorbij. De tijd gaat wel snel en des te beter, want we willen bekende gezichten zien! Christel begint haar sociale leven te missen. Hard werken was het de eerste 10 dagen (Christel is al 5 nepnagels kwijt -> Hetty to the rescue??), daarna eigenlijk niet meer. Het regent hier veel sinds gister!! Dus dat valt een beetje tegen... Wij werken liever een paar dagen kei-hard en dan een paar dagen vrij, dan zoals het nu gaat: 6 dagen aanwezig zijn en maar half werken (komt door het weer en omdat we voor lopen op schema). We zijn nu tenten aan het inrichten. Op onze camping staat alles al behalve onze leeftent. Dat wordt nu ineens ook de receptietent, dus weinig privacy :-(. Manager vd camping wees ons een rotplaats aan (vlakbij gasten en tussen 3 muren), hopelijk verandert dat nog... Tijn heeft een ex-collega van Vacansoleil gezien (Martijn), was gezellig.
Zondag uiteraard weer PSV kijken. Wij hopen voor jullie dat het een feestje wordt, zeker met goed weer op komst!
TOM EN KAREN: VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie huwelijk!!! Zet ff wat foto's op Hyves of via mail ofzo? Hopelijk is/was het een mooie dag!
Allemaal de groeten en tot mails! XXX
Ps. Tijn zijn spaanse nummer (zie vorig bericht) werkt nu. Dus deze gebruikt hij nu voornamelijk, graag hierop bellen/smssen.
Ps. We hebben nu internet op onze laptop ipv dat we naar het restaurant hoeven dus kunnen wat vaker internetten :-)

• 19 April 2008 - 08:38

Rieneke:

Nou Tinus, het voetbalseizoen wordt morgen afgesloten met een heel mooi feestje en dan wordt het tijd voor salsalessen....toch Chris?? :-)
    En Spaanse les?
    Ja, het is zeker wel te hopen dat jullie straks een goeie plek krijgen.... je zit er toch 2 hele maanden!!
    Och, het zal nou alleen maar leuker worden, steeds beter weer, straks komen de eerste mensen..en hopelijk inderdaad wat vrije tijd!!
    chris als je ons mist, kom je maar gewoon wat vaker naar NL in het weekend...kunt bij mij slapen:-)
    Nou, geniet ervan en tot snel..

ps. ik zal jullie inderdaad even bellen morgen voor de sfeer maar dan hoor ik niks dus bel ik maandag wel ff
    XXXXXXXXX

• 19 April 2008 - 10:55

DT:

Ha zusje en zwagertje,
    niet zo klagen, jongens! t wordt vast snel beter weer, hier ook, hopen wij.
    Wij hebben t ook nodig, zeker voor je eigen gevoel.
    'T wordt tijd dat de zon gaat schijnen, de terrassen vol zitten, we 's avonds lekker van ons eigen terras, en buitenkeuken kunnen gaan genieten.. haha!
    Nog maar 2 zondagen naar de voetbalclub (morgen ook jullie clubje volgen op tv....ja, tuur dan, ik iets minder, ga maar mee voor de gezelligheid, haha), en dan kunnen we eindelijk een keer uitslapen op zondag! T wordt tijd!!
    En jullie, wanneer kunnen jullie een beetje langer blijven liggen? Of gaat dat dus net als bij ons?
    Hou je haaks, daar. En alles komt goed.
    Liefs, en misschien tot snel???
    XXX Daan & Tuur

• 19 April 2008 - 12:15

Jan:

Tijn ik begin het sporten met jou te missen,geen tennis geen fitness,ja en maar feesten ik begin het te voelen,maar na zondag ons KAMPIOENS feest geviert te hebben gaan we onze goede voornemens maar eens starten.Veel sporten tennis misschien met Rieneke,en fitness met Petja.Zondag 27 april vertrekken we naar zuid Frankrijk op vacantie in Juan les pins.
    Ik heb je nieuwe telefoon nummer en bel je nog wel deze week.Christel en tijn de groeten van Jan en fam..

• 19 April 2008 - 15:02

Esther:

Tijn, je moet Jan niet geloven hoor. Hij is alleen maar aan het feesten, sporten ho maar....Het weer wordt echt beter deze week heb ik gehoord.
    Christel, ik zal aan Hetty vragen of ze een paar nagelkes op kan sturen, zal misschien wel ff duren, want ze is net weer oma geworden (maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gehoord).
    Veel succes/plezier nog!!

• 19 April 2008 - 17:26

Marie-Anne:

Super leuk om al jullie belevenissen daar te volgen. De foto's zeggen genoeg... Hier zijn we helemaal klaar voor het 4e kampioenschap op rij. Het feestje is een weekje uitgesteld maar nu hebben we mooi 2 weken achter elkaar feest want vorige week was het na PSV Twente toch nog steeds een groot feest in de kroegen. Als het goed is zullen we zelfs een beetje zon hebben morgen hier. Veel plezier in de Nederlandse Kroeg daar, heb zelf in Londen ook altijd ontzettend veel lol in de enige Nederlandse kroeg daar gehad. Groetjes Marie-PSV-Anne

• 22 April 2008 - 18:37

Winand:

Nou, we zijn zondag terug in Eindhoven aangekomen. (De puinhoop in het centrum gemeden ;-) )
    Hier hebben we een prima zonnetje, wellicht hebben we deze vanuit spanje meegenomen.. Sorry daarvoor.. :-)