Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

02 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Hee hallo! Daar zijn we weer...sinds dinsdag terug in Holanda.
In de laatste weken hebben we ons nog zeer goed vermaakt. Jeroen M. is een weekendje geweest. Dagje Girona gedaan. Is de moeite waard!
Verder zijn Tijn en ik weer het binnenland in geweest, bv. naar Púbol waar het huis van Gala staat (de muze/vrouw van Dali).
Toen kwamen nog wat familieleden langs. Daan en Tuur een weekend, erg gezellig. Lekker naar het strand geweest, wandeling langs de kust gedaan en naar het museum van Dalí geweest in Figueras, heel apart.
Jan, Annelen, Jona, Hans en Mare kwamen ook nog een weekje op de valreep. Lekker relaxed: naar het zwembad, shoppen, voetbalwedstrijd in Barça, Catannen,
(tafel)tennissen, lekker eten.
De demontage was binnen 4 weken gedaan. Maandag hebben we onze tent afgebroken, spullen en auto's weggebracht en sleutels ingeleverd en toen gingen we met een overvolle auto terug naar Nederland, met een overnachting in Montelimar. Gelukkig konden we de helft van onze spullen met de bus meegeven naar NL, anders had het niet gepast! Nog ff afscheid genomen van de eigenaren van La Bodega, oud-collega's en onze collega Haggie, de Gambiaan, die ons zeer gaat missen.
We vertrokken met stralend weer uit Spanje (laatste 2 dgn op het strand gelegen) en kwamen hier aan met regen en in de file....bah bah! We hadden een sterke neiging om weer om te draaien...maar niet zonder dat we jullie weer gezien hebben. Velen van jullie zien we dit weekend en de rest...tot snel!
Allen bedankt voor het lezen, voor het langs komen in España en: TOT ONS VOLGENDE AVONTUUR!!!
Muchos besos, Tijn en Chris.
Ps. We gaan nu hard op zoek naar een baan in zuid Spanje en anders blijven we in NL deze winter. Nu eerst een maandje opruimen, wassen en iedereen opzoeken! Adiós.

• 04 Oktober 2008 - 03:32

Jochen:

Kijk aan, het wordt weer gezellig in Woensel. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Beekman, welcome to the club of 33. Als ik me niet vergis hebben we't al bijna langer volgehouden dan Jesus Christ himself! Ik ben vanaf 5 november weer in m'n residentie bij Soestdijk om de hoek, dus tot dan!

• 24 Oktober 2008 - 12:37

Martijn:

Zin om courier te worden voor eurosporvac ?
    Heb je niet gezien in de bodega afgelopen september.
    Groeten van een ex-vcs opbouwer.

0299-411333