Daar zijn we weer... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer...

Door: Chris en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

13 Augustus 2008 | Spanje, Madrid

Hola.
We hebben inmiddels nogal wat bezoek achter de rug. Vandaar 3 wkn geen bericht van ons.
Het was errug gezellig. Ten eerste kwamen Angelo (Christels neef), Shirley, Rob en Nicol bij ons op de camping zitten. We zijn wezen uit eten, naar de markt, naar de amusementshal, het strand, ge-BBQ'ed en een keer op stap geweest. Zie foto's.
Meteen hierna kwamen Bart, Tom en Jeroen ons 10 dgn lastig vallen. Dit was een zware beproeving! Het voelde voor ons ook als vakantie, aangezien we veel op het strand hebben gelegen en veel op stap zijn geweest. Jeroen ging voor de Black Catjes, Bart voor de kannen antivries (toverdrank) en de rest deed mee... Aan het strand lagen we met 3 'Explorers 200' naast elkaar te dobberen op zee. Veel uit eten, BBQ, spelletje...oh, en niet te vergeten: gesport! Tennis, beachvolley... Kortom: één en al gezelligheid. Ambiance!
Jasper kwam het laatste weekend ook nog ff kijken. Dat heeft ie geweten...die kan niet meer mee met de rest! En Jansen was lekker aant etteren, als vanouds.
Tussendoor kwam Eddy Jansen ff op de koffie (rond 9 uur 's ochtends toen iedereen nog in bed lag en Christel al tenten aant poetsen was). Ook Ad en Mieke (oom en tante van Tijn) wisten de weg naar de Costa te vinden. 2 x Met zijn allen uit eten geweest. Heel Playa d'Aro weet nu wie Mieke is, dankzij Jeroen, haha!
Ook Ronnie (oudcollega van ons) en Carina met kids stonden in Palamos op de camping. Die zijn mee uit eten geweest. Ook Petja en Ngan kwamen uit Valencia 1 nachtje mee doen met de pret. Hier gaan we zo+ma ff een voetbalwedstrijdje meepikken (4,5 uur rijden).
Kortom: druk druk druk druk druk!

• 13 Augustus 2008 - 21:50

Christel:

Bovenstaand bericht heeft ie maar gedeeltelijk op de site gezet, er kwam nog wat achter aan. Dat we weer flink aant werk zijn, 23 aug. met de afbouw beginnen en in sept. nog 3 x bezoek krijgen. Dat was het zo ong. Doei! X