Zomer is begonnen!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Zomer is begonnen!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Zomer is begonnen!!

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

27 Juni 2008 | Spanje, Madrid

Hola señores, que tal? Hier alles bien! Pa en ma zijn 2 wkn langs geweest, John (excollega van Tijn) een weekend en Jeroen, Petja en Ngan ook een weekend. M.a.w.: weinig werken en veel leuke dingen doen! Veel voetbal kijken, bier drinken en op het strand liggen...Heerlijk! Het is inmiddels al een week 30 graden met veel zon. De hangmat hangt eindelijk (dankzij Jeroen), we zijn in Barça geweest met pa en ma. Lekker makkelijk met de hop on, hop off bus, veel gezien, echt een vakantiedag. Dagje wezen wandelen tussen de rijstvelden. Met John een nachtje bij Martin en Maureen geslapen op de camping in Pals (op kruipafstand van La Bodega).
Tom J. is ook nog 2 dgn geweest (waar ie nog van bij moet komen :-)) en de mannen zeggen allen terug te komen begin aug, zóó relaxed is het hier!!
Maandagavond was het midzomernacht, dinsdag feestdag San Juan. Ma.avond heul veul vuurwerk op het strand (van 22:00 tot zeker 02:00!!) en harde muziek en op camping/ in kroegen live muziek enzo...we zijn ff op het strand gaan zitten maar waren helaas te moe om te blijven (zwaar weekend gehad).
Vandaag hebben we eindelijk onze laatste tent schoon gemaakt dus laat nu de gasten maar komen! Dit weekend komen er nog 5 en er zitten er nu 2. Dus we beginnen ook maar met ons 'receptie-uurtje'. Ofwel: in de hangmat wachten tot er iemand iets komt vragen of opmerken, haha ;-). Het begint al drukker te worden op de camping, volle bak in de bar als voetbal op staat. We gaan zondag voor Spanje juichen, das logisch!
Ook maar eens een gratis excursie boeken voor het echt druk wordt..
Ik weet dat velen van jullie willen dat Tijn naar de Gentse Feesten komt en dat wil ie heel graag, maar ga er maar niet van uit. Is nl. hartje hoogseizoen en de baas liet al weten dat we in jul/aug niet weg mogen...Dus. Maar je weet nooit....
We hebben het dus erg goed naar onze zin hier! Maar willen graag op de hoogte blijven van al wat gaande is in NL....
Take care en hasta la vista!
Knuffelzzz T&C

• 30 Juni 2008 - 11:18

Chris:

Viva España!!!! Schade Deutschland alles ist forbei, alles ist forbei, alles ist forbei...Het was volle bak ambiance gister in de bar op de camping. Er zitten veel Nederlanders dus de meesten waren voor Spanje!

• 17 Juli 2008 - 11:38

Kartoffel:

Mooie foto's.
    Pepijn, inez en ik waren zaterdag naar de markt geweest en kwamen dickie tegen. Hij kende ons nog. Even knuffelen, blijft toch een lief ding ons poesje.
    Genieten jullie maar verder van de zon, want hier is alleen maar regen. Inez en ik gaan niet naar gent, wij zijn harstikke ziek. Het zou toch alleen maar regenen en met inez in de tent is ook niks. Laat de mannen maar gaan, dat was meteen goed gekeurt. Tuurlijk!!!!

Groetjes.