eindelijk... - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu eindelijk... - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

eindelijk...

Door: Christel en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

28 April 2008 | Spanje, Calella de Palafrugell

Heee...
We hebben onze eerste gasten binnen. Vr. en za. als een gek staan afwassen en poetsen (in de zon) en 3 tenten klaargemaakt. Zondag heerlijk op het strand gelegen, eindelijk!!!
Het is nog niet helemaal opgehouden met regenen, maar het wordt overdag beter.
Woensdag komen Tom en Karen op bezoek, gezellig!
Nou, verder geen nieuws, allemaal heel veel plezier met koninginnedag!!!!
xxx

• 29 April 2008 - 08:07

Anouk:

Hoi Tijn en Chris,

Eindelijk ook een beetje genieten dus! Jullie hebben het verdient!
    Wij hebben net een weekend Ardennen gehad met veel zon, ook erg leuk.

x anouk

• 01 Mei 2008 - 17:28

Esther:

Jullie hebben wel een mooi stukske spanje uitgekozen, aan de foto's te zien. Gelukkig dat het weer iets beter wordt.
    Gisteren met koninginnedag lekker met de kids naar de markt in Woldere geweest, het was wel een stuk rustiger nu onze jan er niet bij was :)
    Wij gaan a.s. maandag een weekje naar Kijkduin en jawel, het wordt hier vanaf maandag ook skon weer....
    Werk ze en have fun!!

• 09 Juni 2008 - 17:57

Ad En Mieke:

hoi, wij zijn ook weer in de lucht, na een zware vakantie 4 weekse. Maar het was de moeite. Toch mooi weer, wel af en toe een bui of onweer, maar de temp. was goed.Eerst naar oostenrijk bij villach aan de ossiacher see, ook heel mooi en 25 gr. toen naar slowenie naar Bled en lubliana en nog wat plaatsjes i de omgeving. Vandaar naar karlovac en de splivice-meren, ook mooi en 25 gr. vandaar naar Dubrovnic helemaal via het binnenland, dat was fantastisch. Van daaruit naar het noorden tussen split en zadar en toen naar istrie in vsar.Hier een dagje geren in pula maar toch heel mooi. Vandaar naar Italie, caorle, jullie oude camping st franciscus, mooi weer , mooie camping en strand, bezoek aan padua etc. Toen naar Garda-meer, en nog enkele dagen in altenaar aan de ahr.hier hebben we 40 jr geleden onze huwelijksreis gehad. Gisteren hebben we de familiedag in limburg gehad ,heel gezellig en in de middag Forel gevangen en natuurlijk gebarbequed. Samen 52 forellen gevangen. vandaag 29 gr. en lekker gefietst.laat maar eens horen hoe het bij jullie gaat. Jullie heben slecht weer gehad in het begin. nou ik hoor het wel groetjes ad en mieke.