Ambiance! - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Ambiance! - Reisverslag uit Calella de Palafrugell, Spanje van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Ambiance!

Door: Christel en Tijn

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

06 April 2008 | Spanje, Calella de Palafrugell

Hee hallo! De reis is heel goed gegaan. Tijn is braaf achter Christel aangereden. Onder Lyon Bonsai Hotel, dichtbij waterzuivering; stinken!! Maar goed. Aangekomen in Spanje, kregen we al snel te horen dat we op deze camping waarschijnlijk niet t/m juni zitten, omdat de caravans dan wel bezet zullen zijn. Het is kei-hard werken hier! Echt geen vakantie vieren!! Christel heeft overal pijn; als ik hier niet afval, dan weet ik het ook niet meer :-). We hebben een superfijne, grote, nieuwe caravan. Het is dagelijks 20 graden en strakblauwe lucht (behalve vandaag). Vanmiddag moeten we ook een halve dag werken, dus weekend is er niet bij helaas. We hebben hele leuke collega's, zijn met een man of 8 dus het werk schiet best op. Tijn is alweer in zijn stamkroeg in Playa de Pals geweest, die zat heel de avond de stralen. Haha!
Wij wensen jullie succes met de 'kampioenschapswedstrijd' vanmiddag en we horen het wel, hoe het feestje is geweest! :-) Dikke kus van ons. Adiós!!

• 06 April 2008 - 12:44

Mark En Caroline:

Hoi hoi

Wat fijn dat het allemaal goed gaat.
    Ik had chrisje nog geprobeerd te bereiken op haar mobiel, maar die staat al uit.
    Kunnen wij jullie wel sms'en??
    We gaan jullie avonturen in iedergeval volgen!

Kus van Mark en Caroline.

• 06 April 2008 - 15:44

Henk En Dienie:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Veel succes daar in Spanje en we hopen in de toekomst eens te komen te kamperen
    Liefs Henk en Dienie xxx

• 06 April 2008 - 15:54

Henk En Dienie:

Nog een week wachten op het kampioensschap,dus ook jij nog niet naar de stamkroeg.Groetjes Henk en Dienie
    P.S We volgen jullie daar po de voet.

• 06 April 2008 - 18:27

Jochen:

Kampioenschapswedstrijd? Het grand-prix seizoen is pas net begonnen man..
    Groeten uit Aqaba - Jordanie!

• 06 April 2008 - 19:48

Timo En Anouk:

Klinkt al goed! Behalve de pijn ;)
    Maar jullie zijn bikkels dus dat komt vast wel goed! We houden de site in de gaten!

Geniet ervan!

Groet Anouk en Timo

• 06 April 2008 - 21:02

Rik:

Zo..weten jullie ook eens wat werken is;)

Tot snel..

gr Rik

• 07 April 2008 - 07:52

Rieneke:

Haaaai,

Rik heeft natuurlijk wel een punt!!! :-)
    Ben blij dat het allemaal goed gaat!!
    We missen jullie hier wel hoor...wanneer kom je weer terug?? :-)
    Beetje shit van Dickie natuurlijk, heb wat rond gemaild...hopelijk komt er iemand!!
    Verder zijn we al bezig met het boeken van wat vluchten...dusssss je hoort het snel!
    Naast het 'harde werken', vooral proberen te genieten...hier in NL moet je ook werken, is de lucht niet strak blauw en hebben ze geen bodega's als daar..dussss

Dag skatjes...
    Tot snel

XXXX

• 07 April 2008 - 09:38

Annelen:

Hallo daar,
    Zo te horen gaat het jullie goed daar.
    Hard werken maar doet niemand kwaad. De themperatuur daar maakt alles goed.
    Geniet ervan en we komen jullie zeker een keer opzoeken.

groetjes

• 07 April 2008 - 17:40

Jan:

Hoi broertje en schoonzusje,

Kunnen wij jullie logeerkamer per direct reserveren?
    Het shitweer hier komt me mijn strot uit.

groeten
    Jan

• 09 April 2008 - 21:39

Winand:

Hej hoi
    Groeten vanuit Barcelona inmiddels!
    Wat staan we toch mooi op de foto, ik heb em stiekum ook voor onze site gebruikt :-)
    We hebben ons hier prima vermaakt, helaas is de stad wel erg hond-onvriendelijk. Een hond mag niet in de bus, metro, tourist-bus, taxi's... (en uiteraard niet in alle mooie gebouwen)
    Veel gelopen dus! We houden jullie site in de gaten, Adios Amigos Blancos!

• 13 April 2008 - 06:55

Mare: