Bijna is het zover! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tijn en Christel - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Tijn en Christel

28 Maart 2008 | Nederland, Eindhoven

Nog heel even in dit kouwe kikkerlandje en we rijden de zon en een geweldige zomer tegemoed!! Wij hopen jullie daar te zien!!

• 29 Maart 2008 - 11:56

Winand:

Anne-Marie en ik komen eraan!
    Na een winter lang in de kou van Ootsenrijk, zijn we blij dat we door kunnen rijden naar warmere oorden. Zon, zee,.. doei!

• 02 April 2008 - 22:01

Frans En Mariet:

wij wensen jullie een warme en gezellige werkplek toe. Maak maar veel nieuwe vrienden dan zal het wel lukken. Maar....... vergeet vooral de achter- blijvers niet! Wij komen zeker deze zomer. Liefs van pa en ma.

• 03 April 2008 - 08:54

Tuur & Daan:

Hee vakantiegangers....nou ja... vakantie?? We gaan ervan uit dat jullie het aangename met het zakelijke heel goed gaan combineren! Dat lukt jullie wel. Kortom: veel plezier samen. Maak er wat van.
    Laat veel van je horen, ook als je gewoon ff wil kletsen, bel ons dan.
    We missen jullie al wel hoor....Hopelijk tot snel, in Spanje?!? We doen ons best.
    Groetjes, vanuit een ZONNIG Eindhoven (nou ja, in onze showroom dan, hè).

Liefs, Tuur & Daan

• 06 April 2008 - 05:58

Pepijn En Ivi:

Ha die Tinus en Chris,

Goed aangekomen...? Ben wel benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Vanmiddag naar de boeren met wellicht een nieuw kampioenschap???? Ik hou jullie op de hoogte. Heel veel plezier en we laten snel weer wat van ons horen. In ieder geval aanstaande vrijdag 11 april voor ons duimen, staan we met INK voor het eerst op de planken. Ik hoor hopelijk snel van jullie..?

Dikke zoen en van Pepijn en Ivi en die kleine Kartoffel.